dinsdag 30 oktober 2007

Allereerste posting

Mijn allereerste woordjes op mijn nieuwste blog...

Nadat al een hele hoop van mijn vrienden aan een blog zijn begonnen en ikzelf een fervent bloglezer ben van vele blogskes kon het maar moeilijk uitblijven dat ik ook ging beginnen... Al moet ik zeggen dat k er lang over heb nagedacht of ik het wel zou doen... Of ik het niet zou opgeven na een paar dagen maar we kunnen het best eens proberen hé!

Nou bij deze heet ik jullie ook van harte welkom op mijn blog en hopelijk vindt je het af en toe wat interessant...

Tot één van de volgende postings...

Lex

2 opmerkingen:

Anoniem zei

eh voila, je hebt er een trouwe bloglezer bij.

Plaats gerust een link op je site en dan krijg je een link terug

http://www.vokspoopoelie.be

Groetjes en tot later

Pieter-Jan

Anoniem zei

Hoi iedereen

Mijn naam is Henny en ik werk bij de bekende supermarkt :) .Ik heb lexqt.blogspot.com gevonden via Google.

Ik zit met de onderstaande vraag. Ik heb de handleiding van [url=http://www.duken.nl/leren-downloaden/spotnet-handleiding-nzb-bestanden-zoeken-en-downloaden-leren-downloaden.html]Spotnet[/url] gevolgt maar krijg deze foutmelding bij het starten.
[i]482 Authentication Temporarily Unavailable[/i]

Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Mijn buurman kwam met dit programma om te beginnen met downloaden.
Spotnet zou simpel moeten zijn...

Helaas kan ik me om de een of andere gekke reden niet registeren op het forum van duken.nl. :(
Het spijt mij als this niet de juiste plaatst is voor mijn bericht maar ik kon hem niet beter plaatsen.

Dit forum ziet er goed uit, ik hoop dat iemand mij hier kan assisteren. Alvast bedankt!

Groetjes
Henny uit Purmerend