woensdag 31 oktober 2007

Drukke agenda

Pfff... weeral een drukke agenda... Kheb echt nood aan een dringende rustigere periode maar het ziet er niet goed uit... de dovengemeenschap is weer vrij actief... holebigemeenschap ook en de leukste dingen botsen vaak waardoor ik vaak moet kiezen... het is allemaal niet héél gemakkelijk... Moet ook nog tijd vrijmaken voor mijn ventje... want die heeft ook zijn aandacht nodig... Zoals vandaag... hij zei me een tijdje geleden dat hij vandaag moest werken dus had ik een gaatje vrij in mijn agenda maar onze vergadering van Jongerenwerking De Haerne is vervroegd van 9 november naar vandaag... waardoor dat we erna nog naar de jaarlijkse Halloweenfuif in Destelbergen kunnen gaan... Maar ventje liet mij vrijdag weten dat hij toch niet moet werken vandaag en hij zaagt de oren van mijn kop af (hij heeft gelijk want ie ziet mij al niet véél) dat ik die vergadering vandaag annuleer om bij hem te zijn, helaas kan ik het niet doen want het is het allerbelangrijkste vergadering van het hele jaar... ik kijk daar zeker naar uit!! Hou zoveel van vergaderingen bij JWDHC... Misschien kun je me vreemd noemen... iemand die van vergaderingen houdt... maar het is zo gezellig in het bestuur... echt een hele leuke groep samen... Nou morgenvroeg kan ik nog eens uitslapen... kijk daar wel naar uit... en dan morgenavond naar een feestje... een verjaardagsfeestje van een goeie vriend van mij... de muziek zal zeker en vast goed zijn... ik mag draaien en de meeste zijn wel tevreden van hoe ik het ervanaf breng... Maar ik vrees dat ik daar niet lang zal blijven... ten laatste tot 1.00... moet vrijdag nog werken :s Om 9.00 moet ik op mijn werk zijn... en dan blijven werken tot 17.30... brrr helemaaal alleen :( Vrijdag zal ik dan thuiskomen en direct mijn bedje induiken... Vrijdagnacht moet ik om 2.00 in het lokaal zijn van DHC... we vertrekken dan naar Moviepark met de 3 jongerenwerkings... De Haerne, De Witte Doordrijvers en De Kempen... We zijn met 70 man!! Tzal de moeite waard zijn! en pas zaterdagnacht komen we terug... zal dan ook weer wat langer slapen... want zondag is het dan weer zover... het is dan de eerste zondag van de maand en dan is het terug "STUDIO 54" mijn vaste afspraak in de red & blue... Kmag 2 ventjes meenemen en aangezien mijn ventje daar werkt neem ik Andy & Kevin mee... tzal weer super worden met hen... en al die mensen die daar zijn... Kblijf dan bij mijn ventje slapen tot dinsdagochtend en ga dan rechtstreeks vanuit Antwerpen naar mijn werk...


Zie hieronder de foto's van de vorige studio...



"Logo Studio 54"


"Miss Lily"

Geen opmerkingen: