vrijdag 2 november 2007

8 weken...

Mijn 8ste week werken zit er nu al op... die tijd vliegt... Kvergeet mijn allereerste werkdag nooit op maandag 3 september... ik kwam redelijk chic aangekleed toe en dan kwamen mijn collega's van Passage naar buiten in werkkledij die vuil mochten worden... ze waren me vergeten te verwittigen dat we gingen verhuizen... Gelukkig dat we nog een oplossing hadden... Ellen had nog een t-shirt liggen maar daar voelde ik me echt niet op mijn gemak bij al was het wel héél grappig toen ik het aanhad... Maar dan besloten we toch maar om een vuilniszak aan te doen...

Op 4 september mocht ik al ondersteunen in het gesprek en meeluisteren om te kijken hoe alles gebeurt... Ik blijf elke dag bijleren... het is zo'n interessante job... en vooral dat we met doven & horende op de werkvloer zitten is héél interessant voor mij omdat ik in beide werelden leef en me in beide werelden kan vinden al is het niet gemakkelijk om het één met het andere te combineren... Soms wordt het me nog kwalijk genomen als ik af en toe uitga bij de horende mensen... dan zeggen ze... Aaah we zien u niet meer op een fuif maar dat wil niet altijd zeggen dat ik bij de horende zit... of omgekeerd... Maar ik moet ook tijd vrijmaken voor mijn vriendje of voor mezelf...

Het allerleukste aan werken is dat die tijd die vlug gaat, dat het leuk is wat ik moet doen en het allerleukste is dat ik dan nog een loon krijg... kan ik dan een aantal dingen doen... Shoppen... op reis gaan... maar kmoet ook sparen zoals elke mens hé...

Ondertussen kruip ik nu mijn bedje in want over 4 uurtjes moet ik terugopstaan voor te vertrekken naar Movie Park!! kzie het zo zitten... we zullen met 73 personen zijn... Als ik terugben zal ik wel een verslagje typen en enkele foto's updaten...

Tot dan!

1 opmerking:

Occie17th zei

inderdaad... als je een vriendje hebt wordt je vriendenkring onderhouden veel moeilijker omdat je:

- al eens alleen met zijn twee wil zijn
- je nu ook zijn vrienden erbij krijgt en je moet met hen ook eens afspreken

hihi... Welcome to my world