maandag 19 november 2007

Weekend

Nadat ik toch een van mijn slechtste week achter de rug had keek ik toch enorm uit naar mijn weekend... Jongerenwerking De Haerne organiseerde schieting & AV dus kon ik er zeker op rekenen dat mijn vrienden mij wel gingen steunen... Maar vooraleerst vrijdag nog...

Ik wist niet wat ik moest verwachten toen ik ging thuiskomen want khad het mijn ouders vrijdagmorgen verteld dat mijn proefperiode was stopgezet... zoals jullie kunnen verwachten waren ze zéér teleurgesteld ( kzou dat ook zijn moest dat gebeuren met mijn kind) maar ze zijn bang, dat ik weer godganse dagen zal thuiszitten en niet echt zal zoeken achter werk terwijl deze keer dit wel het geval niet zal zijn... mijn eerste werkervaring was aangenaam voor zover ik weet dankzij enkele van mijn collega's en ook omdat ik héél véél bijleerde...
Ik besloot ook maar om vrijdag thuis te blijven... had geen zin om weg te gaan... gewoon voor de tv zitten in de warme huiskamer, lekker naar Sterren op het Ijs kijken... Stoffel is erdoor!! Er heeft dan toch iemand de kampioen van de skate off naar huis gestuurd... Vond het wel jammer voor Anneleen dat de jury het publiek echt duidelijk maakte dat Stoffel moest doorgaan... Kon met een beetje meer tact gebeuren vond ik maar wie ben ik om daarover te oordelen... Nou, vanmorgen las ik nog even in de krant... GREET HEEFT HAAR RIBBEN GEBROKEN NA ZWARE VAL... Mijn favoriete voor de eindwinst... khoop dat ze toch kan meedoen!! Vandaag zou Anneleen ook weten of ze niet heropgevist wordt... dus het wordt nogal spannend voor haar!! Viel redelijk vroeg in slaap... via Iwatch nog even naar White noise gekeken en dan me naar dromenland begeven...

Zaterdag moesten we al om 10.00 in het lokaal zijn... gingen een inventaris maken van het materiaal van de jongerenwerking... Gelukkig vloog die tijd wel... want echt leuk was het niet om te doen... in de koude staan kijken wat we allemaal hebben en dat noteren...
Rond 13.00 gingen ik en Kristof dan maar onze boodschappen doen want wij moesten Spaghetti maken voor onze leden... was wel leuk om samen met kristof te koken maar waar waren wij aan begonnen... het was echt héél véél werk!! Gelukkig was onze spaghetti wel eetbaar maar beetje te droog en mijn worteltjes waren te hard... Nu... ik daag jullie allemaal uit om de volgende keer zelf voor 30 man te staan koken!

De AV zelf is ook goed verlopen... zoals de meeste al wisten gingen Dana en Fano stoppen... Het zal zo raar doen onze eerste vergadering officieel zonder hen!! We zijn nu nog maar met 5 meer maar wel nog steeds met een sterk team! het jaarprogramma zal ik later hier nog wel posten!! Nu er zijn ook nog een paar wijzigingen gebeurt qua functie... Kristof is onze nieuwe voorzitter, ik blijf ondervoorzitter, Aliesi blijft schatbewaardster en Bennie is de secretaris geworden en Dine is nog steeds bestuurslid...

Zondag is mijn ventje ook voor het eerst met mij in waregem geweest... we zijn eerst samen met Xavier gaan eten in restaurant "De Hoop" om nadien dan even alleen in waregem rond te lopen met ons tweetjes, wat héél gezellig was!! Kmis hem nu alweer...

en ja... vandaag... ben nu aan mijn laatste werkweek begonnen met een raar gevoel... heb geen zin meer om te werken... gewoon even doorbijten... 2 weken verlof nemen en dan hopelijk terug snel aan de slag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey habibi het was zeker gezellig en lekker gegeten
Habibi het is altijd gezellig als ik een tijd samen kan doorbrengen met u
het was niet mijn eerste keer in Waregem ;o)en ook niet de laatste keer :o)
ben daar als eens Lekker gaan eten met goeivrienden
ik zie u dinsdag na dat ik de horecabeurs bezocht hebt met Ludo en Patrik
habibi ik mis je ook en hou ontzetten veel van je
Cu
dikke xxxjes

Carolien zei

Lex,

Laat je moed niet zakken! Denk positief en wie weet vind je een nieuwe job, vroeg of laat!

Veel succes gewenst!!!:-)