donderdag 8 november 2007

Where I've been

Hello bloglezers van me...

Hier ben ik terug. Heb de afgelopen dagen het zo druk gehad. Maandag had ik verlof dus blijf ik bij mijn ventje slapen van zondag tot dinsdagochtend, ben dan rechtstreeks naar mijn werk gegaan. Die avond had ik nog een interessante vergadering van Jong Fevlado waar ik hulpsecretaris ben. Kwas weer véél te laat thuisgekomen en ben dan maar direct gaan slapen toen ik thuiskwam. Gisteren heb ik dan nog rap op het werk een filmpje gemaakt dat nu zondag op de site van Fevlado, Gisterenavond ben ik nog rap thuisgekomen, enkele blogs gelezen en daar iets leuks gevonden, wat je onderaan kan zien. Daarna heb ik opnieuw naar Sterren op het ijs gaan zien... Tword elke week een prachtige show die nog beter is dan den vorige maar telkens als een BV toch op het ijs schaats hou ik mijn adem in... heb blijkbaar zo een angst dat ze zullen vallen ofzo al gebeurt het zelden... Mijn Favorieten voor in de finale zijn zoals jurylid Michiel zegt Lady Rouffaer en Dean... keer op keer schaatsen ze een prachtige kür... nou, ze geven me wel zin om ook te gaan schaatsen alleen is het spijtig dat ik geen les krijg van professionelen...

Nou waarover ik deze blog eigenlijk wou schrijven was waar ik al geweest ben in de wereld. Blijkbaar heb ik al 9% bezocht van de wereld... op de kaart ziet het misschien een groot deel van Amerika maar ben enkel in de staat California geweest en enkel in het stadje Vancouver waardoor heel Noord-Amerika is aangeduid... Het motiveert me wel om europa bijna vol te krijgen... zal er zeker mijn best voor doen... en ook mijn grote droom is om naar australië te gaan... en dan ook eens de finale gaan bezien op de Australian Open...



Nu, ik laat deze blog eventjes voor wat het is... zal zo snel mogelijk een nieuwe posting posten :)
Tot de volgende!

Geen opmerkingen: