vrijdag 30 november 2007

Hier ben ik terug...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets geblogd heb maar ik had het erg druk en ook wel moeilijk... de week van de 19-23 november was mijn laatste week op het werk... Deed me héél véél pijn omdat ik altijd met inzet en plezier had gewerkt... Nou, ik moet het aanvaarden dat ik er niet meer werk... ondertussen ben ik al op een paar andere plaatsen gaan solliciteren dus ik blijf niet bij de pakken te zitten...
Woensdag was er dan een vergadering in het Fevlado gebouw over de Taalkamp die doorgaat in de herfstvakantie!! Was echt wel interessant... Ben erover aan het nadenken om begeleider te worden, indien je geinteresseerd bent kom af op 8 december... Er zal ook iets over verteld worden dan!

Dinsdagavond ben ik ook nog naar een Casting geweest van een TV programma... Was wel interessant om eens te doen maar ik heb er geen goed gevoel bij... We zien wel hoe het afloopt!

Het weekend is vandaag alweer begonnen... Deze avond blijf ik thuis... Jaja... Sterren op ijs, gooische vrouwen... Wat heb ik nog meer nodig!! Alleen chips en cola... maar blijkbaar hebben we er geen meer in huis :( tword dus water...

Morgen is er damesvoetbal, ben al een héél tijdje niet meer gaan zien... morgen dus weer wel, daarna gaan gourmetten en dan is er algemene ledenvergadering in brugge... jaja... ben helemaal benieuwd..

Zondag vergadering van Jongerenwerking De Haerne en het is ook kinderclub... Sinterklaas komt met 2 zwarte pieten... en rond 20.00 ga ik dan weg naar STUDIO... jaja we zijn weer het begin van een nieuwe maand... die tijd vliegt toch hé!! vind je dat niet!!

Ik ga men best doen om weer om de 2 dagen te posten... al vrees ik ervoor dat het maar pas maandag zal zijn... weekendje is zo druk!! en ik blijf bij het vriendje tot woensdag... dan kom ik naar huis... tis papa's verjaardag... hij wordt er al 44... nog 6 jaar en dan 50 hihihi :)

Tot dan!

Lex

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog