vrijdag 16 november 2007

Slecht nieuws

zoals jullie aan de titel kan lezen heb ik dus redelijk héél slecht nieuws te melden...

Mijn proefperiode is stopgezet :-( Ik mag niet meer werken voor Fevlado-Passage wat ik héél jammer vind! Het was mijn allereerste werkervaring met héél véél leuke dove & horende collega's en ook wel minder leuke collega's en die moet ik nu donderdag allemaal verlaten, ja mijn laatste werkdag bij Passage is nu donderdag.... Ik kijk er echt niet naar uit!! Het doet mij echt pijn in het hart dat ik Els, Ludwina, Bram, Ellen, Borgie, Ronny en nog zovelen moet verlaten...

Nu, ik hoop voor de personen die mij weg wouden dat ze nu wel content zijn!

Klaat de moed eigenlijk niet zakken, heb genoeg traantjes gelaten, woensdag en donderdag... Nu ben ik al bezig met ander werk te zoeken, de filiaalmanangers van de winkels in de veldstraat zijn wel positief om mij tijdelijk aan te nemen maar kheb ook beloofd aan Ludwina & Els dat ik ging terugstuderen om toch mijn diploma volledig te behalen...

Nu morgen is het ook zover... Jongerenwerking De Haerne, Spaghetti klaarmaken voor 20 man en dan s'avonds algemene ledenvergadering... Ik kijk er wel naar uit om mijn vrienden te zien... ze gaan me wel voldoende steunen, net zoals véél collega's mij al vertelden dat ze me zullen missen!!

Zondag ga ik dan weer gaan eten samen met mijn ventje, Eva, Eva's mama, haar zoontje milan en Xavier... denk wel dat het een leuke dag wordt!! Mijn ventje komt dan voor het eerst naar Waregem... Ahja voor de dove vrienden van mij die dees blogje lezen... Willen jullie mijn ventje nog eens zien... afkomen op 15 december op het kerstfeestje van DHC VZW...

Tot de volgende en sorry voor de late posting maar ik denk dat je wel snapt hoe het kwam...

6 opmerkingen:

Hildaholics zei

Och, dat wist ik niet. Dat is héél spijtig!!
Nog veel sterkte!

Muaknus

Anoniem zei

Lexje, ik vind spijtig dat je niet meer werken bij Fevlado... Zo kort gewerkt! Ik zie u morgen wel! Sterkte! xxx

Commes&Move/Griet zei

Hey, hoe jammer zeg... :s Zal de 'babbels' op de trein wel missen. Veel succes met je zoektocht naar iets anders of in je nieuwe studie.
Grieteko

annelore zei

ah jammer , ik weet dat je daar graag werkte . Hopelijk vnd je snel terug werk .

Anoniem zei

Habibi je weet wat ik je gezegd heb je bent altijd welkom
ivm werk dat komt ook inorde
hvj habibi
kijk er ook naar uit naar zondag om weer eens samen te zijn
ik ga nu verder ontnuchter ;o)
hebbek habibi
xxxjes

Anoniem zei

lex, toen ik uw bericht las wist ik echt niet dat jij niet meer voor fevlado werkt :S da's echt jammer want 't is 'n toffe job é.. en ook 't is zoo kort, die proefperiode :S hopelijk ga je terug naar school en uw diploma behalen en dan misschien terug bij fevlado als 't nog kan ;-) veel sterkt, kus!