zondag 11 november 2007

Weekend

Het weekend is alweer bijna voorbij, heb een leuk weekendje gehad!! met toch een paar wijzigen...

Vrijdagavond ben ik eerst samen met mijn ventje gaan eten in de Backstage in Gent (nabij de vooruit), we hadden daar een kennis van mijn ventje gezien die daar werkte. Twas gezellig... had een lekkere spaghetti bolognaise gegeten en mijn ventje had een indonesisch gerecht besteld met kip & rijst, daarna zijn we nog iets gaan drinken in The Out... was voor mij alweer een tijdje geleden dat we ernog naartoe zijn geweest. Enkele vrienden van mij tegengekomen die ik al een tijdje niet had gezien... was al een paar weken niet meer in het homomilieu uitgeweest...

Rond 00.00 zijn we dan vertrokken naar de kokorico, ik keek er echt naar uit... Wou teruggaan maar niet zonder mijn ventje dus had ik zelf aan zijn baas gevraagd of ie verlof mocht nemen en het mocht... We hadden er dan Tasha terug tegengekomen en dan had nourdin nog een goeie maat Pascal gezien... Hij was vroeger nog een danser bij de Red&Blue, vond hem nogal arrogant lijken maar dat is hij verre van!! een hele sympatieke kerel! Hij had ook nog een knappe vriendin bij hem maar ben haar naam ondertussen al vergeten... Rond 4.00 zijn we vanuit de kokorico terugvertrokken naar huis... Maar eerst mijn ventje afgezet aan het station van Gent Dampoort zodat hij terug naar Antwerpen kon... Tis nog een beke te vroeg om hem bij mij thuis te laten slapen...

Zaterdagmorgen moest ik al héél vroeg uit de veren... We hadden een vergadering van de Kinderclub... jaja, daar zit ik ook al in het bestuur... eerst héél kort vergaderd en dan zijn we gaan shoppen in het Ring Shopping Center van Kuurne, we moesten kadootjes kopen voor de kindjes die braaf zijn geweest en de sint die dan langskomt op 2 december in het lokaal van De Haerne...

Na 2 uren te gewinkeld te hebben waren we al klaar en zijn we (Dana, Nele & Ik) nog iets gaan drinken op het gemakjes omdat ge toch zo'n grote dorst krijgt van kadootjes kopen...
Om 17.00 waren we weer in het lokaal en kathleen ging me komen halen want kmoest nog naar Gent, het was algemene ledenvergadering van Jeugdclub De Joker... Was een interessante vergadering... met een paar wijzigingen in het bestuur... Proficiat aan de nieuwe voorzitter Wilmar... Kwens je véél succes toe!!

Die avond was het normaal gepland dat ik naar 10 jaar Red & Blue ging maar mijn ventje zei me dat ik naar de vooruit mocht gaan. Hij ging geen tijd hebben voor mij en ik had mijn gentse gayvrienden allang niet meer gezien dus besloot ik toch maar om te luisteren naar hem en had ik met Tasha afgesproken om naar de vooruit te gaan... Rond 23.45 was ik er en toen we binnenkwamen verschoot ik me dood!! De fuif was al 2 uren open en er was nog bijna geen volk!!! Amper 15 man voor een zaal waar max 500 man kan!!

Gelukkig dat het volk begon toe te stromen rond 2.00 maar ik had me dan wel steendood verveeld en had enorm véél spijt dat ik niet naar de red & blue ging... maar vanaf 3.00 had ik me echt keigoe geamuseerd... Muziek was goe!! Disco & foute muziek!! wat heb je meer nodig voor ambiance!! Was ook blij om Tjoff & the gang te zien!! had hen zo gemist!!! Rond 5.00 lag ik terug in mijn bedje en heb ik vandaag lang uitgeslapen...

Voor de rest was ik héél erg lui!! heb naar tennis gekeken en wat gegeten en nu een beetje bloggen... Straks kruip ik terug in mijn bedje zodat ik morgen opnieuw uitgerust aan mijn werkweek kan beginnen!

Tot de volgende!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke blog
groetjes Tommy