dinsdag 30 oktober 2007

Filmpje op Fevlado website

Onlangs mocht ik een filmpje laten maken in de filmkamer van Fevlado bij Ludwina...
Dit is het resultaat... Laat me iets weten wat je ervan vindt...
Opmerkingen zijn altijd welkom!!
Ik kan altijd bijleren...

Voor diegene die geen Vlaams Gebarentaal kennen... het gaat over dat mijn werk gesloten is op vrijdag 2 november en een korte voorstelling van mezelf...

heb je interesse in Vlaamse Gebarentaal bezoek dan zeker de website www.vlaamsegebarentaal.be

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha.. naar je film moet ik weer meelachen!! oei da's niet goed é ;-p hihi.. in algemeen ist wel goed maar ik denk dat je beter wel liplees als je je naam spelt.. da's maar mijn mening é :-)

Commes&Move/Griet zei

Hey Lex, proficiat met je blog. Heb die net ontdekt. Filmpje is heel leuk! Voor ons heel interessant om te volgen waarover het gaat. ;-)
Grieteko

Anoniem zei

Lexje, het gaat wel goed, maar nog niet echt op uw gemak, zie ik. En je vergat uw naamgebaar, denk ik. Tot vanavond!

Lex zei

Heey Cindy & de rest... bedankt voor de comments...

Wil toch even laten weten dat ik mijn naamgebaar niet was vergeten... twas wel een toffe ervaring voor mij... mijn eerste filmpje van de zovelen die er nog zullen komen denk ik... kan altijd bijleren hé :)

Groetjes Lex