dinsdag 29 januari 2008

Back in Blogland

Jaja, zoals jullie kunnen lezen in de titel, Lex is terug in Blogland... Net zoals velen de laatste tijd hun blog een beetje hadden opgegeven, had ik een downperiode... had geen zin meer om te typen, alles zat een beetje tegen de voorbije weken... twas eigenlijk al langer aan de hand maar pas in januari begon mijn klop te komen... nu ik ben er weer volledig bovenop en het kriebelt meer en meer om terug te schrijven...
Nu, wat gebeurd is gebeurd en zal weinig gebeurtenissen updaten over de maand januari... We beginnen met een nieuwe lei voor 2008 vanaf 1 Februari...

Nu 1 februari belooft al héél goed te starten... Vanaf dan vertrek ik naar Nassfeld samen met 18 andere dove personen om te gaan Skieën, we zullen dan ook weer in het superhotel Cube logeren... belooft héél leuk te worden en ik zal proberen om elke dag een kort verslagje te updaten... Dus hou mijn blog dan maar regelmatig in de gaten...

Als ik dan terug ben zal ik dan leuke nieuwsjes op deze blog zetten! Maar dit wil ik al even kwijt

16 februari organiseert Jongerenwerking De Haerne een Puzzeltoernooi die ik en Dine organiseren, Ge kunt 50€ winnen en inschrijven kan via inschrijving.jwdhc@hotmail.com, voor de leden ist gratis, voor de niet leden ist 2,5€... S'avonds is er een Carnavalfuif "Horror" kom verkleed af want tis altijd prijs!!

Tot de volgende post!!!

Lex

Geen opmerkingen: