zondag 3 februari 2008

Live @ Nassfeld (Day one)

Hello bloglezertjes van me!!

Lex is nu eindelijk in nassfeld, Vrijdag ben ik nog eerst naar de AS Adventure geweest om mijn gereserveerde skischoenen en latten te gaan halen, ik kreeg ze mee maar geen verpakking dus ging ik ze zo moeten dragen, Gelukkig had ik nog een lieve zus en mama die de vergeten dingen meebrachten en nog zelfs een skitas kochten voor mijn laarzen...

We moesten er om 18.00 aan de viaduct van Gentbrugge zijn en zoals mijn ventje het gaat om te laat aan te komen waren we heel mooi op tijd.. Al snel kwamen de andere doven aan en vertrokken we met 18 doven naar Nassfeld... een lange nacht en veel pauzes hebben we gehad maar twas wel leuk om weer met een groep doven op de bus te zitten, was al weer een hele tijd geleden...

Zaterdag zijn we aangekomen om 14.00 en hebben we dan onze valiezen uitgepakt en nog snel pizza´s gegeten... twas leuk omdat we die herinneringen van 2 jaar geleden terug begonnen boven te halen... Rond 18.00 nog even in de sauna en dan was het al tijd om ons avondmaal te benuttigen... Daarna zijn we met een kleine groep naar een cafe geweest en ons echt goe geamuseerd, De rest van de avond hebben we doorgebracht in de disco`s waar we in contact kwamen met andere personen... de sfeer zat er al goed in en ons reisje is ook al goed begonnen!!

ik zal proberen om zo snel mogelijk een volgende posting te doen, nu moet ik me gaan klaarmaken, we gaan nog snel in de sauna en dan is er nog een jeneverrodel op de planning...

daaag!!!
Lex

1 opmerking:

Carolien zei

Echt leuk zo te lezen wat er vanalles gebeurt daar! :-)
Ga je ook enkele foto's posten?

Groetjes aan iedereen daar!!!

Dikke knuffel,
Carolien xxx