maandag 25 februari 2008

Puzzeltoernooi + Carnavalfuif "Horror"

Heey Bloglezers!

Het is weer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben maar lex is er nu defenitief terug...

Vorige week was er een activitiet van Jw DHC, puzzeltoernooi + carnavalfuif!! Het beloofde een drukke weekend te worden voor mij aangezien ik het puzzeltoernooi organiseerde samen met Dine... Er was ook héél véél personen ingeschreven wat ons wel blij maakte... liefst 26 personen kwamen af naar onze puzzeltoernooi...

De deelnemers werden verdeeld in 4 groepen van 6 personen en moesten allerlei opdrachten doen zoals kattenvoedsel en hondenvoesel oeten, touwtrekken, snoepjes uit pot bloem halen,...

Natuurlijk werd er ook gepuzzeld en de winnaars kregen ook 50€ die ze dan verdeelden onder 5 personen... Rond 18.00 moest iedereen uit het lokaal zodat wij verder konden versieren en onszelfs konden klaarmaken voor het carnavalfuif...

Er waren liefst 26 personen verkleed... iedereen was echt leuk verkleed en het was ook moeilijk voor de juryleden om een winnaar te kiezen... ze kozen mij op de 6de plaats!! vond het echt héél tof want had me véél lager verwacht... de top 3 was voorzien voor Lore, Jeffrey en mijn zus die op de 1ste plaats stond!!

Wat ik ook héél super vond is dat Melissa & Carolien ( de begeleiders van Skikot) dat die afkwamen naar onze fuif!!! had hen totaal niet verwacht maar ze stonden er wel!!

Aan alle afwezigen... volgende keer zeker afkomen naar onze activiteit... het is dan sportnamiddag + tafelvoetbaltoernooi... aan alle niet verkledenen... volgende keer zeker verkleden want je kan altijd een prijs winnen...

Geen opmerkingen: