woensdag 6 februari 2008

Live @ Nassfeld

Beste bloglezers...

Lex is hier nog eens terug... Heb redelijk véél te vertellen... er is al héél véél gebeurd... positief en negatief... Maar eerst ga ik beginnen bij het begin... Zondag had ik nog niet alles getypt omdat ik te weinig tijd had...

Het skiën is vlot verlopen... was al 2 jaar geleden dat ik nog ging skiën en had eerlijk gezegd een beetje schrik maar na eerst wat op de blauwe piste geskied te hebben zijn we dan met een grote groep de rode piste gaan doen... Toevallig was Bo gevallen en hadden ik en Tomd hem nog even geholpen maar toen we beneden aankwamen konden we kiezen tussen 2 richtingen, blijkbaar hadden we de verkeerde richting genomen waardoor we dan met ons 3en verder gingen wat superleuk was, we hadden beetje allemaal dezelfde niveau en twas echt aangenaam...

Zoals ik dan ook nog zondag vertelde was er een jeneverrodel, maar blijkbaar was die zo saai omdat je eerst een paar opdrachtjes moeste doen dus ging er niemand naartoe... en zijn we direct naar de disco geweest wat eigenlijk ook weer héél leuk was...

Maandag had ik besloten om het rustig aan te doen samen met Julyna die voor het eerst ging snowboarden maar het vlotte vrij goed voor ons dus besloten we om samen met de groep mee te gaan naar de top om dan weer helemaal naar beneden te gaan... maar blijkbaar was mijn niveau gestegen en kon ik héél goed mee met de groep en zat vaak vooraan, behalve op het einde, dan waren mijn benen moe, ook dankzij Sammy dat mijn niveau omhoog ging want hij gaf goe uitleg in de voormiddag... Maandagavond zijn we dan gewoon op het gemak in ons hotel geweest en ons goe geamuseerd in de disco... iedereen ging weer mee en maakte echt sfeer...

Dinsdag ging ik niet gaan skiën maar zijn we met een hele groep gaan Snowbiken, echt héél super, gaat supersnel en we bleven maar de skiërs en boarders inhalen... sommige waren wel beetje kwaad en anderen vonden ons supercool... Dinsdag was het in de avond vrij rustig... gewoon op ons gemakje kaartspelletjes gaan doen enzoverder...

Vandaag ben ik niet gaan skiën, de reden hiervoor is omdat mijn kuit enorm véél pijn deed gisterenavond en wou vandaag gewoon rusten zodat ik morgen weer kan skiën en snowbiken wat we ook met de hele groep doven gaan doen... Maar misschien was het wel gewoon het lot dat ik vandaag niet mocht gaan skiën, Sven heeft een serieuze snee juist boven zijn knie, hij voelt geen pijn maar mag toch niet skiën, in de sauna zitten en drinken... moet zware pillen nemen... en Sylvie ging vandaag voor het eerst snowbiken en ze had het al zitten, blijkbaar is een bot los en zit ze nu voor 4 weken in het gips... mja da botje dat loskwam komt doordat ze zwaar gevallen is... maar zij was niet de enigste die gebotst of gevallen is... Sara heeft tegen een kind gebotst en die vader was kwaad... maar Annelies & Lore hebben goed uitgevlogen tegen die pa, al was het in het nederlands... valt dus goed op dat ze beiden een domme blondje zijn... Lore wou ook weer stoer doen en is ook gevallen ( ik zeg da nu omdat ze naast mij zit)...

Nu, de skivakantie is al héél super aangezien we met een leuke groep hier zijn, iedereen maakt fun en we maken ook contacten met andere personen, zo hebben we ondertussen ook al Mike, Wouter, Melissa, Michel en Carolien ontmoet, 5 hele toffe personen...

Kga jullie laten, eventjes naar de disco en dan in bedje zodat we morgen weer in vorm zijn om te gaan snowbiken, skiën en ook uit te gaan... het is onze voorlaatste avond dan al in Nassfeld :( , die tijd gaat véél te snel...

Tot de next posting...

Lex

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik mis je habibi

Matthias S zei

Lieve Lex! Het is fijn te lezen dat het heel fijn is geweest daar in Nassfeld, Oostenrijk. Ik heb ook even gegoogled en gezien dat het een zeer mooie streek is! Prachtige bergtoppen, je hebt er geweldig van genoten :-).

Wel jammer van je kuit, dat die zoveel pijn deed. En ook jammer van al die kleine "ongelukjes" hé ;-). Maar toen ik las dat je ook naar de disco enzo bent geweest, moet dat wellicht alle pijn verdreven hebben.

Lieve Lex, het is goed dat je heelhuids terug bent gekomen!

dikke knuffel,
Matthias
xxx