zondag 30 december 2007

Home alone...

Halloo lezertjes... we zijn bijna toegekomen aan het laatste dag van het jaar... die tijd gaat toch zo snel maar daarover wil ik het nu nog niet over hebben...

Nee nee, ik ben weeral een weekendje helemaal alleen thuis en dat kan af en toe wel deugd doen, dan doe je gewoon waar je zin in hebt zonder dat er iemand zaagt of klaagt en dat je nergens rekening mee moet houden...

Nu, wat heb ik eigenlijk gedaan terwijl ik helemaal alleen thuis zat..

NIET Vééél :)

- de klusjes gedaan die mama gevraagd had mij te doen zodat ik hen toch eventjes kon plezieren.

- mijn bureaukast eventjes leeggemaakt... en véél dingen gevonden :-) de dvdboxen van Will & Grace van seizoen 1 tot 5... de oprah dvd box (die ik net volledig bekeken heb) en ik moet zeggen ze is een prachtpersoon... zoveel goede dingen de ze gedaan heeft... ik heb af en toe een traantje gelaten... het is niet alleen zij die een prachtpersoon is maar zovele mensen die in haar show komen die allemaal iets goeds willen doen voor elkaar... dat is ook vooral de rode draad door al haar shows...

Dat deed me ook nadenken aan de voornemens voor 2008
  • De medemens proberen beter te helpen met allemaal kleine dingen voor hen te doen.
  • Meer spieren krijgen
  • Meer smsen en tijd vrijmaken voor mijn vriendje ( hij verdient het!)
  • Werk vinden en terug te gaan studeren om toch een goeie diploma te behalen
  • Mijn blog regelmatig blijven updaten...

Nu... we zullen zien of het tegen eind 2008 allemaal gelukt is voor mijn goede voornemens...

Geniet nog van je feesten!!

Geen opmerkingen: