woensdag 19 december 2007

Kerstfeestje

Helloo lezertjes,

Eindelijk thuis... jaja ik was van vorige week woensdag tot gisterenavond niet thuis... Bleef een lange tijd bij mijn ventje, we moesten eens tijd maken voor elkaar dus hebben we er echt van genoten...

Vrijdagmorgen zijn we naar Dockx geweest om een auto te gaan huren, de treinen waren van plan om te staken en aangezien we afspraken hadden in kortrijk was voorlopige de enigste oplossing om met de auto te gaan...

Vrijdagavond zijn we naar de Kokorico geweest, een maandelijks gayconcept dat ik nog maar 1x heb gemist wegens een reis... Het is daar wel meestal goeie ambiance en leuk volk... toch zijn we vorige vrijdag niet zolang gebleven... om 4.00 gingen we naar huis want ik moest nog helemaal terug naar Hoboken rijden en Marino afzetten in Antwerpen...
Na een hele korte nacht zijn Nourdin en ik om 11.00 vertrokken naar Kortrijk, kort afgereden langs een tankstation voor iets te eten, daarna nog langsgeweest bij mij thuis voor het kadootje voor Milan ( zoontje van Eva) en dan doorgereden naar de Billboards in Kortrijk, Eva werkt daar en we hebben rap milan zijn kadootje afgegeven... Ik was blij om haar nog eens te zien... Nourdin en ik zijn ergens in oktober gaan eten met haar, milan en haar mama en dat was echt héél gezellig... echt een leuke vrouw, was ervan verschoten dat ze eigenlijk ook al wat ouder is... ze ziet er nog piepjong uit! Daarna zijn we naar de Kinepolis geweest want twas een activiteit van Jongerenwerking...
Jongerenwerking@themovies ... Er waren keuzes van films... de ene groep koos voor Hitman, de andere voor Bee Movie (wou die ook wel zien) en wij kozen voor Beowulf... Nu, kmoet eerlijk zeggen... Kwas zwaar teleurgesteld... film op zich was wel oké qua beelden maar de inhoud... vond die echt zoo vervelend... Angelina Jolie kreeg 8 miljoen euro voor die filmrol waar ze maar amper 5 minuten in beeld kwam!! Blijkbaar moet ze een echte topactrice zijn... kzou zoiets ook wel willen krijgen... Erna zijn we naar de voetbal gaan kijken waar De Haerne helaas verloren heeft met 6-3.
Nourdin heeft daar ook voor het eerst mijn vriendengroep gezien en vooral mijn ouders... hij was zo zenuwachtig & verlegen... durfde niet naar binnen en zei de hele tijd dat ik slecht was... hij dacht dat ik dat allemaal had gepland maar dat was verre van zo... had zelf wat schrik maar het is héél goed verlopen... ze hebben beiden tijd nodig maar tzal wel goedkomen later... ben ik van overtuigd... blijkbaar smsen ze soms naar elkaar wat ik wel beetje raar vind maar kom...
Na de voetbal zijn we rap naar de apotheker geweest, Nourdin voelde dat hij opnieuw een maagzweer had... waarnschijnlijk zijn 3de al dus ik hoop dat hij snel geneest...
Rond 18.30 zijn we aangekomen in het lokaal van De Haerne en kmoest zeggen... tis geweldig verlopen... iedereen was zo lief tegen mijn ventje en ze vonden hem zelf een lieve en vriendelijke man, zeker voor zijn postuur... We hadden ook geluk dat we aan de tafel zaten met Boeri, Fotsrik, Aliesi & Dine, Aoshi & Tasha... Mijn ventje heeft hem er goed geamuseerd, alleen had ie wel wat schrik toen er wat met eten gegooid werd... maar twas toch een leuke bedoening het kerstfeestje!
Er zijn ook véél foto's gemaakt dus ben wel benieuwd om ze eens te bekijken... ik zal dan ook wel nog een foto hier posten...
Zondag & maandag zijn we op het gemakje thuisgebleven en dinsdagmorgen ben ik dan al weer vertrokken naar Fevlado, ik moest enkele dingen regelen voor Jong Fevlado en daarna nog naar brugge om papieren op te halen... was blij dat ik weer om 17.30 thuis was en nu blijf ik wel eventjes thuis om te genieten en alles in te halen...
Binnenkort komt er ook wel een nieuwe blogtekstje

Alvast prettige feesten!!

Geen opmerkingen: