woensdag 12 december 2007

4 maand...

Bloglezers, hier ben ik terug...

zoals de titel van mijn blog laat vermoeden ben ik bijna 4 maand samen met mijn ventje... Morgen zijn we al 4 maand samen en nog steeds gelukkig samen!! de tijd vliegt gewoon... ik ben echt héél blij met mijn ventje en khoop dat er nog vele jaren mogen bijkomen... Hou alvast 09/10/11 vrij... das onze toekomstige trouwdatum... ;-)... een klein zevertje van mij & Nourdin want iedereen denkt dat wij gaan trouwen omdat we dezelfde ringen dragen :) die we in parijs aan elkaar hebben gegeven :)

Nu, de plannen voor straks zijn gaan ijsschaatsen met de Kortrijkse Gebarenkring... het belooft leuk te worden... Daarna neem ik rechtstreeks mijn trein naar Antwerpen zodat we morgen een hele dag samen zijn! we gaan beetje van de kerstsfeer in Antwerpen genieten... Zaterdag is er dan ook nog een kerstfeestje in het lokaal van De Haerne waar 60 personen naartoe gaan... mijn ventje komt ook mee-eten!! Ervoor gaan we eerst naar de cinema met JwDHC en dan kort naar de voetbal gaan kijken en dan naar kerstfeestje... ben benieuwd want het is nu de eerste keer dat mijn vriend een hele dag doorbrengt met dove vrienden van mij...

Tot de volgende posting met meer nieuws over hoe het is verlopen ;-)

Geen opmerkingen: