maandag 10 december 2007

het begin van een nieuw hoofdstuk

Beste Bloglezers van me...

Blijkbaar zijn er toch véél lezers bij mij want ik word er af en toe op aangesproken dat ze men blog leuk vinden want me wel motiveert om verder te blijven schrijven en ik ga ook af en toe proberen een filmpje te posten...

Nu, de titel van deze blog zegt het begin van een nieuw hoofdstuk... Jaja, er is inderdaad een nieuw hoofdstuk aangebroken voor mij... Zaterdag was er een Algemene Ledenvergadering van Jong Fevlado waar ik voor één jaar hulp-secretaris was... heb véél bijgeleerd toen... maar de tijd was rijp om nog een andere uitdaging aan te gaan dus had ik mij kandidaat gesteld als voorzitter en wat blijkt... iedereen wou dat ik voorzitter werd...en ik ben dus verkozen... mijn mandaat gaat tot december 2009 en ik zal mijn best doen om jullie niet teleur te stellen... het belooft zeker een druk jaar te worden voor Jong Fevlado met een Jongerenkamp, 20 jarige feest en tal van andere zaken...

Zaterdagavond was er dan een Sinterklaasfuif wat héél leuk was... om 00.00 kregen we bezoek van Sinterklaas himself en zijn 2 zwarte pieten met witte oortjes :) Best grappig om te zien... Alle voorzitters van de jeugdclubs & jongerenwerkingen moesten bij hem op de schoot... iedereen heeft zich doodgelachen met wat Sinterklaas zei... Jammer voor diegene die er niet meer waren...

Zondag ben ik nog eventjes bij mijn vriend geweest... eerst naar Café de Love... twas wel superleuk!! lang geleden dat ik nog eens ging op een zondag maar heb me héél goed geamuseerd... Sandy & Ellen had ik al een tijdje niet meer gezien... ook beetje staan zeveren met Phillipe & Tom & Peggy'ke en daarna zijn ik en mijn schatje nog even naar La Rocca geweest... lag vanmorgen om 5.00 in mijn bedje. om 10.00 opgestaan... mijn zwijnenstal terug proper gemaakt naar een ordelijke kamer...Deze middag nog eventjes ook naar Gent geweest om mijn sollicitatiepapieren af te geven aan de vakbond want misschien mag ik er beginnen werken... Laten we allemaal duimen voor mij!!

Ik laat binnenkort zeker nog wat nieuws horen van mij!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Lex,

en ja hoor (om je stelling nog meer te bevestigen), er is hier nog een lezertje die af en toe es op je blog komt piepen! Die goeie ouwe tijd @ rc Kortrijk lijkt zo ímmens lang geleden, maar ben nog altijd curieus naar je belevenissen... :D

Kun je al raden wie ik ben???? :p

Anoniem zei

yepp! ik kom regelmatig naar uw blog want ik vind 't aangenaam om te lezen :P hum.. proficiat jij, de nieuwe jong-fevlado voorzitter.. je kunt het! ;-) hé ja, heb je de foto's van AV te kortrijk? ga je ze in uw blog zetten?
hugssss, sandy xxx