woensdag 5 december 2007

Drukke tijden gehad...

Amai, ik blijf maar drukke tijden hebben... maand oktober, november waren al zo druk en het betert niet voor december... maarja, liever druk dan thuis te zitten vervelen... al zou je denken, Alexander heeft geen werk meer dus die zit godganse dagen thuis... niets is minder waar... solliciteren is echt een voltijdse job! Naar sollicitatiegesprekken en CV's opsturen...
Nu even kort (=lees lang) over mijn weekend...

Vrijdag bleef ik voor het eerst sinds lang nog eens gezellig thuis... Sterren op het ijs, Gooische vrouwen en een warme haard... wat wens je nog meer!!! kheb samen met de mama gezellig naar beide programma's gekeken en twas echt wel gezellig!! Katerine heeft gewonnen in de Skate Off!! Zalig!! straks is er alweer de Finale tussen haar & Dean, tword zeker en vast een mooie show!!
Gooische vrouwen was ook weer zo spannend!! kben echt benieuwd naar het vervolg...

Zaterdag moest ik niet vroeg uit de veren en bleef zalig in mijn bedje liggen... Zaterdagmiddag ben ik ook sinds lang nog eens naar de damesvoetbal geweest waar ze nipt verloren hadden in een spannende match met 4-3...

Zaterdagavond was er gourmet in Brugge... was wel leuk om er te zijn... Jammer dat de electriciteit uitviel waardoor het onhandig was om te eten... maar dan hebben we maar leuk gepraat over allerlei stuff zoals aids en seks en weet ik nog veel wat... in het donker met de gezellige kaarsjes... Daarna ging het licht terug aan en begonnen ze aan de verkiezingen... Serieuze veranderingen komen er in brugge maar ik heb het volste vertrouwen in!! Nieuwe voorzitter Sam & Ondervoorzitster Amelie zal het goed doen samen met Joost, Bert, Taissa, Sven & Sammy...

Zaterdagnacht laat in bed en zondagmorgen vroeg uit de veren... Had een activiteit van de kinderclub... en dan nog kort een vergadering van Jongerenwerking De Haerne met het nieuw bestuur... rond 15.00 was het gedaan en om 16.00 kwam de Sint aan met zijn 2 zwarte pieten... was leuk om hen eens terug te zien na een jaartje!

Zondagmiddag belde mijn ventje dat ie een verassing had voor mij en dat ik mijn fototoestel zeker moest meedoen... mijn oogjes begonnen te fonkelen en khad een klein vermoeden wat het was :)

Heb me dan nog eventjes verfrist bij Tasha thuis om dan om 22.00 te vertrekken richting Antwerpen want het was alweer Studio 54... Kzag het totaal zitten...

Het werd weer een nacht vol met ambiance en leuke personen, vriendje heeft me voorgesteld aan enkele personen en ook heb ik véél oude bekende gezien... Wie er ook was Natalia... Zij was de verassing voor mij... Nourdin kent Natalia namelijk al een héél tijdje en ze komen ook goed overeen... dus hij heeft mij voorgesteld aan haar als zijn vriendje... Tuurlijk was ze wel eventjes geschrokken maar wie nourdin kent of gezien heeft weet dat dat normaal is met zijn postuur... ik pas 2x in hem :p misschien wel 3x :p maar hij ziet er totaal geen homosexuele vent uit... Dat wilt natuurlijk weer niet zeggen dat ik de vrouw ben! ;-)... Was zo blij dat ik haar ontmoette en we hadden dus natuurlijk wel een foto gemaakt...

Maandagmorgen thuisgekomen en kheb dan de hele dag geslapen :$ Blooos... ik was echt zo moe!! ik had in niets zin... mja gelukkig hebben we dat dinsdag ingehaald door rond te wandelen in Antwerpen en dan samen nog iets te gaan eten in Karbonkel... tis daar altijd lekker eten!! Dus voor diegene die in antwerpen eens zijn... Ga naar de groenplaats, Karbonkel ligt naast de Hilton Hotel...

éénmaal thuisgekomen zijn we dan in de zetel naar tv gaan zien en gezellig in slaap gevallen voor een stomende film :)
Vandaag beetje te laat opgestaan waardoor ik & nourdin te laat waren ( ik voor mijn trein, nourdin voor zijn werk) maar kben dan toch goed thuisgeraakt en nourdin heeft goe gewerkt zoals altijd!!

Nu ben wel blij dat ik weer thuis ben maar kmis mijn ventje alweer... nog minder dan 8 dagen we zijn al 4 maand samen!! doet zo'n deugd!!

Hieronder zie je een foto van mij, Natalia & Nourdin

Tot de volgende!



Geen opmerkingen: