vrijdag 14 december 2007

4 maanden samen (2)

Zoals jullie ervoor al konden lezen, gisteren (het is nu al 1.44 wanneer ik dit typ) waren Nourdin & Ik 4 maanden samen... waar we allebei zichtbaar van genoten heb... Gisteren ben ik aangekomen in antwerpen rond 23.30. Ik was eerst gaan schaatsen met KGK en dat is me nog steeds gelukt... niet dat ik zo'n professioneel schaatser ben maar ik geniet ervan als ik schaats, maar kben wel lelijk gevallen... KGK organiseerde tikkertje en ik werd beetje overmoedig waardoor ik bij een domme beweging recht op mijn bekken ben gevallen, met als gevolg dat mijn rug beetje pijn deed, maar ik ben nog altijd een sterke vent... gene janne :-)

Daarna hebben liesbet en vriendin mij naar het station van kortrijk gebracht waarvoor dank want ze hebben toch het babbeluurtje boven in de cafetaria laten vallen voor mij :-)!! Ze zullen allebei nog een dikke kus krijgen daarvoor! ;-) een goed anderhalf uur later stond ik dus voor de deur van mijn ventje zijn huis... wat bleek... de deur was open... mijn eerste gedachte was eventjes oohnee, der is iets gebeurd... ik ben vaak bang van dat soort dingen, openstaande deuren die normaal niet horen open te staan, maar gelukkig bleek het iets anders te zijn....

Ventje zat achter de deur te wachten, hij had iets speciaals gepland... overal brandden er kaarsjes... was zo lief & romantisch van hem... voelde me even héél speciaal. Hij had ook 2 glaasjes champagne in handen waar we eerst een beetje van gedronken hebben en dan heeft hij mij naar boven geleid (boven is de leefruimte) en echt overal brandden er kaarsjes, in de wc, in de badkamer op de trappen, in zijn leefruimte... we hebben het er echt een gezellige nacht van gemaakt met champagne & aardbeien, ook in bad was het gezellig met ons tweetjes... het was juist in dat bad dat ik hem gevraagd had of hij geen relatie wou beginnen dus alle mooie herinneringen kwamen terug...

Rond 04.00 zijn we gaan slapen en om 13.00 begon onze dag terug... we waren normaal van plan om in Antwerpen te gaan winkelen en rond te lopen maar ventje had niet véél zin dus zijn wij samen binnen gebleven... naar de film Red Line gaan zien... was best wel goeie film... Erna ben ik nog eventjes gaan zonnebanken want iedereen bleef maar zeggen dat ik wit was en dus was het dringend tijd om nog eens hetzelfde kleurtje te gaan behalen net zoals toen ik in Barcelona zat... wat overigens onze eerste reis was met mijn ventje... toen ik onder de zonnebank lag is hij begonnen met koken... scampi's & rivierkreeft met rijst & curry... twas héél lekker!!

om 21.00 is ventje waarnschijnlijk vertrokken naar zijn werk... kwas aan het slapen dus weet niet echt hoelaat het was... maar daarna heb ik alleen naar de film hostel gezien... Dine & Aliesi hadden al eens verteld op een acitiviteit van JwDWD dat Hostel een goeie film was... ze hadden gelijk!!
Op de DVD staat er zelfs versie die te schokkend was voor de bioscoop ze hadden niet echt gelijk... op de vorige posting kan je zien hoe dit verhaal is gegaan...

Geen opmerkingen: